مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 19:202024-01-16حوادث

بازداشت بی رحم ترین دزدان طلا ها و جواهرات زنان 


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: سارقان زورگیر طلاجات بانوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس و در صحنه جرم دستگیر و 19 مالباخته شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول یک فقره پرونده از کلانتری 11 مرکزی شهرستان قدس مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از بانوان اظهارداشت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دو نفر با یک دستگاه خودرو پراید و در قالب مسافربر شخصی در یکی از بلوار های شهرستان قدس بانویی را سوار بر خودرو کرده و در میانه راه با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده اند.

وی افزود: سارقین با بریدن النگو ها و گرفتن گردنبند و گوشواره، فرد قربانی را در محلی خلوت رها و متواری شده اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، مشخص شد سارقان با خودرو های سرقتی در شهر های غرب استان جهت پیدا کردن طعمه خود حضور پیدا کرده و مالباخته را به عنوان مسافر، سوار بر خودرو کرده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلا و جواهرات فرد قربانی می کنند.

عزیزی به آغاز اقدامات فنی پلیس در شناسایی 2 سارق سابقه دار اشاره کرد و ابراز داشت: با فعالیت گشت های پلیس آگاهی و انتظامی در شهرستان های غرب استان تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت بی رحم ترین دزدان طلا ها و جواهرات زنان 

بازداشت بی رحم ترین دزدان طلا ها و جواهرات زنان